Ny butik i Lyngby Storcenter


Torsdag den 26. januar åbnede Molo en ny flagship store i Lyngby Storcenter. 

Det går ikke stille for sig hos Molo – vi har for nyligt lanceret et nyt logo og ny brandidentitet. Nu udvider vi også med endnu en butik i Lyngby Storcenter, der bliver den 11. i rækken af Molo’s egne concept stores i Skandinavien. 

”Vi har valgt at åbne op i Lyngby Storcenter, fordi byen har udviklet sig til at blive et super godt handelscentrum for de omkringliggende byer på Sjælland og selve centret har gode planer for fremtidsudvikling, som vi finder særligt interessante,” lyder det fra Product & Marketing Director, Rikke Jepsen, der fortsætter: 

”Derudover har vi haft lyst til at bakke op om den synlighed, vi allerede har i området ved at tilbyde forbrugeren et større indblik i vores efterhånden store kollektioner og den udvikling, vi er er i gang med”. 

Den nye butik i Lyngby Storcenter er også det første skud på stammen i Molo’s helt nye shopkoncept, hvor brandet har opdateret deres univers med et helt nyt look. 

Det urbane miljø er vægtet højt i butikkens indretning, hvor det industrielle møder det naturlige, som sammen skaber et interessant rum med både kant og varme. Hvor Molo’s butikker tidligere fokuserede meget på elementer i monokrome nuancer, er det nu i mikset af både materialer og særligt farver, at det nye brandunivers opstår. Værd at fremhæve er eksempelvis butikkens podier, der er sammensat af både beton, fliser, træ og spejle. 

”Vi har forsøgt at skabe en butik, hvor variation og nytænkning er vægtet højt, så man som forbruger, både barn og forælder, får lyst til at gå på opdagelse i vores univers. Og hvis man nu skulle få brug for et lille hvil, så er der lavet ganske lækre loungemøbler til eventuelle trætte ben”, lyder det fra Rikke Jepsen.

Se flere looks