Molo fejrer 15-års jubilæum og lancerer en unisex capsule

 

Molo’s rejse startede med en nysgerrighed og en lyst til at radikalisere børnemoden, som i 2003 var mindre farverig og sprudlende. Vi ønskede at designe børnetøj med stærke farver, sjove prints, spændende former og iøjnefaldende sammensætninger. Denne sæson fejrer Molo 15 års jubilæum. 15 år med design af børnenes egne favoritter uden at gå på kompromis med funktion og kvalitet. Molo er ikke en stor designvirksomhed, der opfatter børnemoden som en sekundær linje. For os kommer børn i første række, og vores design af børnetøj tager afsæt i denne passion. Vi tror på, at børnetøj skal designes på børnenes præmisser med mulighed for at udtrykke deres kreativitet og personlighed igennem tøjet, og vi vil forsætte med at skabe børnemode med charmefaktor og glimt i øjet!

 

“TIME TO BE PRESENT”

For at markere Molo’s 15 års jubilæum lancerer vi en unisex capsule kollektion med et særligt budskab: At være tilstede i nuet! At sætte tempoet ned og kigge op fra vores elektroniske apparater og iagttage vores omgivelser. Møde nye mennesker på vores vej der kan føre til minder for livet og tillade os selv tid til fordybelse.

Kollektionen består af t-shirts og sweatshirts i fem stærke farver: Alpine Flower, Galapagos Green, Cadmium Yellow, Chili og Dark Navy samt to tote bags og to kasketter – alle dekoreret med et muntert “Time to be present” ansigt. Capsule kollektionen består af de perfekte “back-to-school” items, der kan anvendes med alt fra jeans og shorts til vide nederdele for et casual look. Eller brug to t-shirts ovenpå hinanden, og rul ærmerne op, hvilket giver looket en overraskende kontrast.

Efter lang tids efterspørgsel lancerer vi endelig en sweatshirt i voksenstørrelser. Den samme sweatshirt som i børnestørrelserne vil derfor være tilgængelig i farverne Alpine Flower, Chili og Dark Navy og er en tidløs klassiker i garderoben. Nu får du mulighed for at matche din egen “mini-me”!

Se flere looks